Tájékoztató videósorozattal segíti ügyfeleit az MVM
0001.01.01
Energiapercek névvel indított videósorozatot az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. A videósorozat célja, hogy rövid, lényegre törő válaszokat adjon a lakossági ügyfeleket leggyakrabban érintő kérdésekre, megkönnyítve az eligazodást az ügyintézés során.
Az MVM Csoport 2025-re kitűzött céljai között kiemelt helyen szerepel az ügyfélkapcsolatok megerősítése. A társaság fókuszában az ügyfélkiszolgálási rendszer egyszerűsítése áll, valamint annak biztosítása, hogy a meglévő mobilalkalmazás és az online ügyfélszolgálati felület folyamatosan új funkciókkal bővüljön. A fejlesztések célja, hogy az MVM ügyfelei a legtöbb ügyüket gyorsan, kényelmesen és akár otthonról, ügyintézői segítség nélkül is el tudják intézni.
Ennek a törekvésnek képezi fontos részét az Energiapercek videósorozat, amely azzal a céllal készült, hogy közérthető formában, tömören, egyszemélyes dialóguson keresztül nyújtson segítséget az ügyfelek számára az aktuálisan leggyakrabban felmerülő kérdésekben. A sorozat világosan, érthetően támogatja az eligazodást a különböző ügyintézési folyamatokban, ezáltal egyszerűbbé, gyorsabbá és átláthatóbbá teszi az ügyintézést.
A videók kitérnek többek között arra, hogy miért fontos megfigyelni, milyen ábra található a számlán, hogyan lehet regisztrálni az MVM online ügyfélszolgálatára, miért kulcsfontosságú, hogy az adataink naprakészek legyenek és miért lényeges a számlán megadott időszakban diktálni.
A sorozat eddig megjelent videói megtalálhatók az MVM YouTube csatornáján is.
REGISZTRÁCIÓ
Online ügyintézéssel bárhonnan és bármikor elérhetők a villany- és gázszámlák, és biztonságos a befizetésük is.
E-SZÁMLA
Kényelmes, biztonságos és környezetbarát? Igen, ez az MVM e-számla.
DIKTÁLÁS
A legfontosabb tudnivalók egy helyen.
ADATTISZTÍTÁS
Elengedhetetlen, hogy szerződéses és az online regisztrációnál használt adatai naprakészek legyenek, és egyezzenek.
VILLANYKAPCSOLÓ/KONNEKTOR
Az MVM több körben vált a magyar lakosság országos áramszolgáltatójává. Az azonosítást egyszerűsítjük ezekkel az ikonokkal.
OKOSMÉRŐ
Az energiaszolgáltatás modernizációjához elengedhetetlen a digitalizáció, éppen ezért telepítünk egyre több helyre okosmérőt.