Tájékoztatás az MVM Émász Áramhálózati Kft. területén lévő felhasználási helyek esetén

0001.01.01

Legfontosabb tudnivalók a szolgáltatóváltásról

 

Diktálási időszaka nem változik


Csoportos beszedési megbízása tovább él

Ha Ön eddig csoportos beszedéssel fizette villanyszámláit, nincs teendője, megbízása az MVM Nextnél is érvényes marad, nem érinti a szolgáltató bankszámlaszámának változása.


E-számlájáról továbbra is a megadott e-mail-címre küldjük az értesítést

Az e-számlát változatlanul kiegyenlítheti az értesítőből elérhető, biztonságos online bankkártyás fizetéssel.


Egyedi utaláskor a számlán szereplő adatokra van szükség

Ha számláját nem online ügyfélszolgálatunkon, bankkártyás fizetéssel rendezi, mindig az aktuális számlán szereplő adatokat használja!


Online bankkártyás fizetés esetén

A kényelmesebb fizetéshez érdemes újra elmenteni a bankkártyaadatokat.


Műszaki ügyekben nincs változás

Az üzemzavar-elhárítást, a mérőállás-leolvasást és a műszaki ügyintézést továbbra is a számlán feltüntetett áramhálózati elosztó végzi, amely Önnél az MVM Émász Áramhálózati Kft.


Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:

  • E-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu
  • Online ügyfélszolgálat: ker.mvmnext.hu
  • Weboldal: mvmnext.hu/ee
  • Telefonos ügyfélszolgálat: 06 20 474 9999, 06 30 474 9999, 06 70 474 9999, 06 1 474 9999
  • Levélcím: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. 1439 Budapest Pf. 700
  • Személyes ügyintézés: a megszokott, korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélszolgálati iroda

Mérőállás-diktálás

  • ONLINE: ker.mvmnext.hu
  • MOBILAPPLIKÁCIÓBAN: MVM Next EnergiApp (volt ELMŰ)
  • TELEFONON: 06 20 888 1260, 06 30 818 1260, 06 70 801 1260, 06 1 238 1260, 06 80 424 526

Az ELMŰ-ÉMÁSZ által kiállított számlák és a szeptember 1. előtti mérőállások a korábbi online ügyfélszolgálaton (ker.elmuemasz.hu) érhetők el.