Részletes információk

0001.01.01

  

Részletes tudnivalók a szolgáltatóváltozásról

       

  •  

    Számlázás

    •   Hogyan történik az elszámolás a szolgáltatóváltozás miatt?

      A szolgáltatóváltozáshoz kapcsolódóan rendkívüli diktálásra nem kerül sor és ez alapján rendkívüli elszámolás sem történik. A változás miatt végszámla nem készül, az utolsó elszámoló számlát követő időszakra vonatkozó minden információ átkerül az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. rendszereibe.

    •   Mikor kapom az első számlámat az MVM Nexttől?

      Az MVM első számlája az átállások miatt várhatóan a megszokott időpontnál később érkezik, így előfordulhat, hogy hosszabb időszak fogyasztása lesz benne elszámolva. Ez azzal jár, hogy a fizetendő összeg magasabb lesz, erre érdemes a pénzt félretenni, illetve csoportos beszedési megbízásnál a limitet szükség esetén megemelni.

    •   Továbbra is átalányelszámolással kérem a számláimat, van erre lehetőség?

      Igen. Amennyiben Ön az E.ON Áramszolgáltató Kft.-nél átalányelszámolást (részszámla alapút) kért, az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. is részszámlákat küld majd Önnek a jövőben. Az átalányelszámolást választó ügyfelek a szolgáltatóváltozáshoz kapcsolódó átállási folyamatok egy-szerűsítése érdekében – még az E.ON-tól – kivételesen két részszámlát is kaphatnak, amelyek fizetési határideje időben eltér. Emiatt kérjük, ügyeljen a fizetési határidők betartására!

  •  

    Számla kiegyenlítése

    •   Továbbra is csoportos beszedési megbízással (CSOB) szeretném kiegyenlíteni a számláimat

      Ha Ön a villamosenergia-számlájához kapcsolódó csoportos beszedési megbízással rendelkezik, akkor a bankjának korábban adott megbízása az MVM Next által kiállított számlákra is érvényben marad. A változás kapcsán nincs teendője.

    •   Van teendőm, ha egyedi átutalással fizetem a számláimat?

      Ha Ön banki átutalással fizeti számláját, kérjük, hogy minden esetben az aktuális számlán feltüntetett bankszámlaszámra teljesítse a befizetést. Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. más bankszámlaszámokat használ, amelyek megtalálhatók a villanyszámlákon.

    •   A számla befizetéséhez megmaradt a bankszámlaszám?

      Nem, a bankszámlaszámok megváltoznak! Az MVM Next más bankszámlaszámokat használ, amelyek a villanyszámlákon megtalálhatók. Kérjük, minden esetben az aktuális számlán feltüntetett bankszámlaszámra teljesítse a befizetést! Amennyiben számlavezető bankjának netbanki felületén vagy applikációjában elmentette partnernek az E.ON Áramszolgáltató Kft.-t, kérjük, hogy a szolgáltatóváltozást követően azt törölje vagy módosítsa az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. nevére és az új villanyszámlán megtalálható bankszámlaszámra.

    •   A számláimat online, bankkártyás fizetéssel szeretném kiegyenlíteni

      Online bankkártyás fizetésre a CIB Bank biztonságos felületén lesz lehetősége. Azon ügyfeleknek, akik jelenleg a Simple Pay ismétlődő fizetést használják, a beállításuk 2024. július 1-jétől megszűnik. A szolgáltatóváltozást megelőzően 2024. június 27. 20:00 óráig van lehetőség online bankkártyás fize-téssel kiegyenlíteni a számlákat.

    •   Továbbra is működik a Simple Pay ismétlődő fizetés?

      Nem, mivel az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-nek a CIB Bank Zrt.-vel van megállapodása, azon ügyfeleknek, akik jelenleg a Simple Pay ismétlődő fizetést használják, 2024. július 1-jétől megszűnik a beállításuk. Az online bankkártyás fizetés a továbbiakban a CIB Bank biztonságos felületén lesz elérhető. A szolgáltatóváltozást megelőzően 2024. június 27. 20:00 óráig van lehetőség online bankkártyás fizetéssel kiegyenlíteni a számlákat.

    •   Szükséges elektronikus számlát igényelni az új szolgáltatómnál is?

      Nem, ha Ön eddig elektronikus úton kapta számláit, a jövőben is elektronikus formában kapja meg azokat. A kényelmes ügyintézés érdekében kérjük, új azonosítóinak kézhezvételét követően használja az MVM Next online ügyfélszolgálatát vagy applikációját. 

      Fontos tudni, hogy az E.ON Áramszolgáltató Kft. által kiállított eddigi számlák 2024. június végéig az E.ON online ügyfélszolgálatán és mobilapplikációjában érhetőek el. Amennyiben szüksége van korábbi számláira, időben gondoskodjon azok letöltéséről. Kérjük, ügyeljen a fizetési határidő betartására! 

      Az E.ON Áramszolgáltató Kft. által kiállított, e-mailben kiküldött e-számlák elektronikusan titkosítottak, régi számláit az ezekhez kapott jelszóval, vagy PIN-kóddal tudja feloldani, kérjük, ezt jegyezze meg! 

       
    •   Van teendőm, ha eddig a Díjnet rendszerét használtam az áramszámlák befizetésére?

      Igen, a szolgáltatóváltozást követően ugyanis nem lesz lehetőség a Díjnet rendszerén megtekinteni és befizetni az MVM Next által kibocsátott új villanyszámlákat. Ha Ön a jövőben is automatikusan elektronikus úton szeretné megkapni számláit, válassza még a szolgáltatóváltozásig az E.ON saját e-számla-szolgáltatását. Ennek hiányában ezt követően az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. papíralapú számlát fog küldeni Önnek a rendelkezésre álló levelezési címre. Az E.ON Áramszolgáltató Kft. által kiállított számlákat még a szolgáltatóváltozást megelőzően 2024. június 27. 20:00 óráig lehet kiegyenlíteni a Díjneten keresztül. Amennyiben szüksége van korábbi számláira, időben gondoskodjon azok letöltéséről!

  •  

    Tartozás, visszakapcsolás

    •   Kinek kell fizetnem a tartozásomat?

      Áramdíjtartozását 2024. július 1-jét követően az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. felé kell rendeznie. Amennyiben Ön részletfizetési megállapodást kötött 2024. június 30-át megelőzően az E.ON Áramszolgáltató Kft.-vel, akkor a megállapodás a szolgáltatóváltozással tovább él. Kérjük, hogy a részletfizetési megállapodásban foglaltaknak megfelelően továbbra is rendezze az esedékes részletösszeget.

    •   Hogyan kell a tartozás miatti kikapcsolást követő visszakapcsolást intézni?

      Áramdíjtartozását az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. részére, a visszakapcsolási díjat pedig a területileg illetékes áramhálózati elosztó részére kell megfizetnie. Ha a kikapcsolást okozó áramdíjtartozás kiegyenlítése megtörtént, az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. 24 órán belül kezdeményezi a visszakapcsolást az érintett elosztónál.

  •  

    Ügyfélszolgálat

    •   Vannak a lakóhelyemhez közel MVM ügyfélszolgálati irodák?

      A személyes ügyintézés helyszíne számos esetben megváltozik, 2024. július 1-jét követően az E.ON-irodákban már csak hálózati, műszaki ügyek intézésére lesz lehetőség. Az MVM- és E.ON-irodák elérhetőségéről a társaságok weboldalain tájékozódhat.

      Az MVM személyes ügyfélszoglálati irodái: mvmnext.hu/Navigator

    •   Műszaki és hálózatos ügyekkel kapcsolatban hová fordulhatok?

      Az alábbi műszaki ügyekben, hálózattal kapcsolatos ügyintézés esetén 2024. július 1-jét követően is a területileg illetékes áramhálózati elosztóhoz fordulhat.

      • Igénybejelentés (teljesítménynövelés, új bekapcsolás, HMKE, hőszivattyús berendezés, elektromosautó-töltő)
      • Mérőhelyi munkák megrendelése
      • Hálózati csatlakozási és Hálózat használati szerződések megkötése
      • Felhasználási hely címének módosítása
      • Hálózatfejlesztés díjának vagy hálózati csatlakozás díjának befizetése
      • Hibabejelentés, mérőhiba bejelentése
      • Szabálytalan vételezés bejelentése
      • Kárigény bejelentése
      • Tervezett üzemszünettel kapcsolatos megkeresés
      • Éves fényképes mérőóraállás bejelentése
      • Védett fogyasztói státusszal kapcsolatos ügyek
      • Előre fizetős mérő cseréje (nem védett fogyasztóként)
      • Visszakapcsolási díj befizetése
      • Rendszerhasználatidíj-fizetéssel, számlázással kapcsolatosan (Közvetlen RHD-fizetők esetén)

       

      Az E.ON Dél-dunántúli Áramhálózat Zrt. és az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. elérhetőségei

      E-mail: aramhalozat@eon.hu

      Online ügyfélszolgálat: www.eon.hu/ugyintezes

      Mobilapplikáció: E.ON Ügyfélszolgálat

      Web: www.eon.hu

      Telefonos ügyfélszolgálat: +36 52 512 401, +36 20 459 9711, +36 30 459 9711, +36 70 459 9711 

      Hibabejelentés: 

      • Az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. szolgáltatási területén: +36 80 533 533
      • Az E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt. szolgáltatási területén: +36 80 205 020 

      Levelezési cím: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 7602, Pécs Pf.: 400


      Az OPUS TITÁSZ Áramhálózati Zrt. elérhetőségei

      E-mail: araminfo@opusenergetika.hu

      Web: www.opusenergetika.hu

      Telefonos ügyfélszolgálat: +36 52 569-400 

      Hibabejelentés: +36 80 210 310 

      Levelezési cím: OPTESZ OPUS Zrt. 4002 Debrecen, Pf. 512.

  •  

    MVM Next online ügyfélszolgálat és mobilapplikáció - Lakossági ügyfelek

    •   Hol tudok online vagy applikáción keresztül ügyet intézni?

      Az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálaton, illetve az MVM Next mobilapplikációban – regisztrációt vagy belépést követően egy helyen kezelheti energiaügyeit. 

    •   Van már online regisztrációm a www.e-portal.eon-hungaria.com/ugyintezes online ügyfélszolgálaton az áramügyintézéshez. Mi a teendőm?
      • A korábbi, E.ON-nál használt áramügyintézési felület 2024. július 1-jén megszűnt, oda Ön már nem tud belépni, és ott nem tud online ügyet intézni a szolgáltatóváltozást követően.  
      • A további kényelmes ügyintézéshez, kérjük, regisztráljon be az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra, vagy az MVM Next applikációba. Ha még nem regisztrált az MVM gáz- és áramügyintézésre egyaránt alkalmas ügyfélszolgálatára, javasoljuk, mielőbb tegye meg, hogy továbbra is kényelmesen, gyorsan intézhesse energiaügyeit. 
      • Amennyiben földgázügyintézéshez vagy áramügyintézéshez már használja az MVM online ügyfélszolgálatát vagy appját, nem kell újra regisztrálnia: lépjen be a szokásos módon, és a sikeres azonosítást követően már hozzá is férhet az áramos felhasználási helyéhez is.
    •   Szerződött ügyfélként van már regisztrációm az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat vagy az MVM Next app felületen. Mi történik, ha belépek?
      • Ha egyeznek a gáz- és áramszerződése adatai, akkor a bejelentkezést követően megjelenik az áramos felhasználási helye. Ha megerősíti, hogy rendben van, ezt követően már teljeskörűen, egy helyen intézheti gáz- és áramügyeit. 
      • Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb ügyet intézhesse önállóan, néhány kattintással, kérjük, egyeztesse adatait a www.mvmnext.hu/adategyeztetes oldalon.
      • Egyéb esetben a További ügyintézés / Felhasználási helyeim / Felhasználási helyeim megbízott fizetőként / Új felhasználási hely hozzáadása kiválasztásával veheti fel felhasználási helyét a profiljába. Az így beállított felhasználási helyet megbízott fizetőként, korlátozott jogokkal kezelheti. 
    •   Beregisztráltam az MVM Next online ügyfélszolgálatára és nem szerződött ügyfélként, hanem megbízott fizetőként szeretnék felvenni egy felhasználási helyet, de ez nem sikerül. Mit kell tennem?

      Kérjük, várja meg az első MVM-es villanyszámláját: az első oldalán található új felhasználóazonosító számmal már fel tudja venni a felhasználási helyet megbízott fizetőként. 

    •   Megbízott fizetőként van regisztrációm az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat vagy az MVM Next app felületen. Mi történik, ha belépek?
      • Ha egyeznek a korábban rögzített adatai, akkor bejelentkezést követően megjelenik az áramos felhasználási helye, ahol szerződött ügyfél. Ennek megerősítését követően már teljeskörűen, egy helyen intézheti energiaügyeit.
      • Egyéb esetben a További ügyintézés/Felhasználási helyeim/Felhasználási helyeim megbízott fizetőként/új felhasználási hely hozzáadása kiválasztásával veheti fel felhasználási helyét a profiljába. Az így beállított felhasználási helyet megbízott fizetőként, korlátozott jogokkal kezelheti. 
      • Ha megbízott fizetőként olyan felhasználási helyet kezel, ahol Ön a szerződött fél, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy egyeztethessük adatait, és a továbbiakban teljeskörűen intézhesse ügyeit minden felhasználási helyén. Specializált ügyfélszolgálatunkon az online regisztrációban jártas munkatársaink fogadják a hívásokat munkanapokon 8 és 16 óra között a 061 9999 650 telefonszámon.
       
    •   Beregisztráltam az MVM Next online ügyfélszolgálatára, de nem látom a felhasználási helyemet (helyeimet), pedig én vagyok a szerződött fél. Mit tegyek?

      Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy egyeztethessük, javíthassuk adatait, és így a továbbiakban teljeskörűen intézhesse energiaügyeit. Specializált ügyfélszolgálatunkon az online regisztrációban jártas munkatársaink fogadják a hívásokat munkanapokon 8 és 18 óra között a 061 9999 650 telefonszámon.

    •   Nincs még regisztrációm az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon vagy az MVM Next appban. Mi a teendőm?

      Kérjük, regisztráljon az MVM Next online ügyfélszolgálatára, vagy töltse le MVM Next nevű applikációnkat, hogy továbbra is kényelmesen, gyorsan intézhesse energiaügyeit.  A regisztrációhoz a személyazonosító okmányaiban szereplő módon adja meg az adatait. Például, ha Önnek két keresztneve van, kérjük, mindkettőt tüntesse fel a regisztráció során. 

      • Abban az esetben, ha a regisztrációkor megadott adatai és áramszerződése adatai megegyeznek, a bejelentkezést követően megjelenik az áramos felhasználási helye. Ennek megerősítését követően már teljeskörűen intézheti áramügyeit. 
      • Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb ügyet intézhesse önállóan, néhány kattintással, kérjük, egyeztesse adatait a www.mvmnext.hu/adategyeztetes oldalon.
      • Egyéb esetben a További ügyintézés / Felhasználási helyeim / Felhasználási helyeim megbízott fizetőként / Új felhasználási hely hozzáadása kiválasztásával veheti fel felhasználási helyét a profiljába. Az így beállított felhasználási helyeket megbízott fizetőként, korlátozott jogokkal kezelheti.  Kérjük, várja meg az első MVM-es villanyszámláját: az első oldalán található új felhasználóazonosító számmal már fel tudja venni a felhasználási helyet megbízott fizetőként.
    •   Elakadtam a regisztrációval. Mi a teendőm?

      Hívja munkanapokon 8 és 18 óra között a 06 1 9999 650 telefonszámot, ahol az online regisztrációban jártas munkatársaink fogadják hívását, egyeztetik Önnel az adatokat, és szükség esetén javítják is azokat rendszerünkben.

    •   Ugyanolyan az MVM Next online ügyfélszolgálata, mint a korábbi E.ON-os, kizárólag áramügyintézésre használható online ügyfélszolgálat?

      A két rendszer tudása hasonlít, éppúgy lehetséges mérőóraállás bejelentése (diktálás), számlabefizetés, e-számla igénylése, előre fizetős mérő feltöltése.  

      Az MVM Next online ügyfélszolgálaton lehetőség van pluszban arra is, hogy akár pl. albérlőként is diktálhasson és befizethesse számláit. Vagyis intézhet ügyet szerződött és nem szerződött, azaz „megbízott fizető” ügyfélként az alábbiak szerint: 

      • Ha a szerződés az Ön nevén van, és a regisztráció során megadott személyes adatai megegyeznek az energiaszerződésben megadott adataival, valamint az azonosítás is befejeződött, akkor Ön szerződött ügyfélként teljes hozzáférést kap a felhasználási hely(ek) kezeléséhez.
      • Megbízott fizetőként is kezelhet felhasználási helyet (pl. albérletét, szülei/nagyszülei felhasználási helyét stb.), akkor is, ha nem Ön a szerződött fél, azaz nem az Ön nevén van a szerződés. Ilyen esetben a felhasználási helyet csökkentett módban érheti el: mérőállást diktálhat, számlafizetést kezdeményezhet (ezekről a szerződött ügyfél is értesítést kap), beállítások végzésére azonban nincs jogosultsága.
    •   Előre fizetős mérőt használok. Fel tudom tölteni az MVM Next online ügyfélszolgálatán vagy appjában is?

      Igen. Ehhez, kérjük, regisztráljon az MVM Next online ügyfélszolgálatán, vagy töltse le az MVM Next applikációt. A regisztráció menetéről feljebb olvashat részletesebben. Belépést követően a Mérőóráim menüpontban éri el az Előre fizetős mérő feltöltése lehetőséget. 

    •   Az E.ON-nál e-számlás voltam, és továbbra is így szeretném kapni a számláimat, mi a teendőm?

      Ha eddig elektronikus úton kapta számláit és Ön az E.ON online ügyfélszolgálatának felhasználója volt, akkor a jövőben is e-számlát küldünk.

    •   Díjnetes voltam, továbbra is e-számlát kérek, online szeretnék fizetni. Mit kell tennem?
      • Az MVM Next által kibocsátott új villanyszámlákat már nem lesz lehetőség a Díjneten megtekinteni és befizetni.  
      • -  Ha Ön a korábbi tájékoztatást követve július 1. előtt átállt az E.ON saját e-számlájára, az MVM Next online ügyfélszolgálatán tett regisztrációja/bejelentkezése után Ön továbbra is e-számlás marad.
      • -  Ha nem állt át, az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. papíralapú számlát küld majd Önnek a rendelkezésre álló levelezési címre előreláthatólag július 15-e után.
      • Emlékeztetjük, hogy az E.ON Áramszolgáltató Kft. által kiállított, a Díjneten keresztül kiküldött számlákat még 2024. június 27. 20:00 óráig kellett kiegyenlítenie a Díjneten, azóta már nincs erre lehetősége. Ha a befizetést elmulasztotta, kérjük, a számla rendezése érdekében forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. 
      • Ha Ön nem állt át időben az E.ON online ügyfélszolgálatán E.ON-os e-számlára, kérjük, az MVM Next online ügyfélszolgálatán végezze el a szükséges beállításokat, hogy továbbra is e-számlát kapjon és online fizethessen: Számláim / számlabeállítások / E-számla beállítások
    •   Diktálni szeretnék. Van lehetőségem rá, hogy online vagy mobilappban tegyem?
      • Ha Ön az E.ON Áramszolgáltató Kft.-től havi diktálás alapján kapta a számláit, az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. is így fog számlázni. A havi mérőállás-diktálás pontos időszakát első MVM-es számlája harmadik oldalának alján találja meg. A szolgáltatóváltozást követően a diktálást választó ügyfelek minden hónapban elszámolószámlát fognak majd kapni. 
      • A két E.ON-hálózat területén ellátott felhasználók továbbra is kiválthatják az éves leolvasást fényképes diktálással az E.ON Ügyfelszolgálat alkalmazásban.
      • Az mvmnext.hu/Navigator oldalon tájékozódhat a Számlázással kapcsolatos ügyek között, hogy a legkényelmesebb online ügyfélszolgálatos és mobilappos diktálás mellett milyen lehetőségek vannak.
       
    •   Szeretném megnézni a korábban diktált mennyiségeimet. Az MVM Next online ügyfélszolgálatán és az MVM Next appban van erre lehetőségem?

      Igen. Az online ügyfélszolgálaton Ön eléri a diktálási előzményeket 2 évre visszamenőleg, ha szerződött ügyfélként regisztrált.

    •   Az MVM Next online ügyfélszolgálatán és az MVM Next appban elérem a korábbi számláimat?

      Az online ügyfélszolgálaton Ön 2 évre visszamenőleg eléri a korábbi számláit, ha szerződött ügyfélként regisztrált.

    •   Mit tegyek, ha nem látom az online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban bejelentkezés után a korábbi számláimat, diktálásaimat?

      Szerződött ügyfélként regisztráljon, hogy legyen jogosultsága a korábbi számlák és diktálások megtekintéséhez.  Ha elakadt a regisztrációval, kérjük hívja munkanapokon 8 és 18 óra között a 06 1 9999 650 telefonszámot, ahol az online regisztrációban jártas munkatársaink fogadják hívását, egyeztetik Önnel az adatokat, és szükség esetén javítják is azokat rendszerünkben, hogy Ön teljekörűen tudjon tájékozódni, ügyeket intézni.

  •  

    MVM Next online ügyfélszolgálat és mobilapplikáció - Nem lakossági ügyfelek

    •   Korábban az E.ON online ügyfélszolgálatát használtam, mint nem lakossági ügyfél. Mi a teendőm?
      • Ha Ön nem lakossági ügyfelünk az egyetemes szolgáltatásban, akkor nem lakossági regisztrációra van szüksége az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon található online ügyfélszolgálatra.
      • Ha van már lakossági regisztrációja az MVM Next online ügyfélszolgálatán

         

        , kérjük, legközelebb Ügyfélkapuval lépjen be lakossági ügyfélként, hogy az online ügyfélszolgálat megtalálhassa a nem lakossági felhasználási helyét, helyeit, és így egy fiókból kezelhesse lakossági és nem lakossági felhasználási helyeit. Ha Ön a nem lakossági ügyeit is szeretné online intézni, kérjük, mostantól mindig Ügyfélkapu segítségével lépjen be, hogy hozzáférjen mindkét típusú felhasználási helyéhez.

      Nem lakossági ügyfeleink az alábbi weboldalon találnak bővebb tájékoztatást.

  •  

    Információk előre fizetős mérővel rendelkező ügyfeleknek

    •   Mi a teendőm, ha előre fizetős mérővel (EFM) rendelkezem?

      A szolgáltatóváltozást követően új kártyára lesz szükség. Ha a töltőponton az új, MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. által kiállított kártya már elérhető, megbízott partnerünk a feltöltőkód vásárlásakor kezdeményezi a díjmentes kártyacserét.

  •  

    Információk védendő fogyasztóknak

    •   Mi a teendőm, ha védendő fogyasztó vagyok?

      Ha Ön az E.ON Áramszolgáltató Kft.-nél védendő fogyasztó, nincs teendője, mert az MVM Nextnél továbbra is védendő fogyasztó marad.

  •  

    Háztartási méretű kiserőművek (HMKE), napelemes rendszerek

    •   Hogyan történik a háztartási méretű kiserőművek (HMKE), napelemes rendszerek szolgáltatóváltozás miatti rendkívüli elszámolása?

      A háztartási méretű kiserőművekről és az általuk termelt és betáplált villamosenergia-elszámolás módjairól, átvételi feltételeiről, a betáplálási többlet ellenértékének kifizetési módjáról szóló részletes tájékoztatás az mvmnext.hu/aram/hmke oldalon érhető el. A szolgáltatóváltozást követően az MVM Nextnél nincs lehetőség eltérő fogyasztás- és betáplálás-részmennyiség megadására, az előző szaldóidőszak mértékadó éves fogyasztás és betáplálás különbözetének egytizenketted része lesz beállítva.

  •  

    H tarifás ügyfelek

    •   Mit kell tudnom a szolgáltatóváltozásról H tarifás ügyfélként?

      A szolgáltatóváltozást követően az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-nél nincsen lehetőség eltérő téli, illetve nyári részmennyiség megadására, a mértékadó éves fogyasztás egytizenketted része lesz beállítva.

  •  

    Otthonangyal háztartási asszisztencia | Otthonangyal Partner baleset-biztosítás | Életenergia egészségbiztosítás

    •   Az E.ON Áramszolgáltató Kft.-vel kötött Otthonangyal háztartási asszisztencia / Otthonangyal Partner baleset-biztosítás / Életenergia egészségbiztosítás szerződéses feltételeit hogyan érinti a szolgáltatóváltozás?

      Az E.ON Áramszolgáltató Kft.-vel megkötött Otthonangyal háztartási asszisztencia, Otthonangyal Partner baleset-biztosítás, illetve Életenergia egészségbiztosítás szerződéses feltételeit a szolgáltatóváltozás nem érinti, és az eddig megszokott módon történik a szolgáltatási díjak számlázása is. A szolgáltatásokkal kapcsolatos részletes információk és a szerződéses feltételekről szóló tájékoztatás 2024. július 1-jét követően az mvmnext.hu/aram/otthonangyal, az mvmnext.hu/aram/otthonangyal-partner illetve az mvmnext.hu/aram/eletenergia oldalakon érhetők el.

       

  •  

    Tudnivalók az MVM-ről

    •   Mit kell tudni az MVM-ről?

      A nagy múltú, stabil, folyamatosan fejlődő és innovatív MVM Csoport jelenleg már 140-nél is több vállalatból áll, amelyek az energiaszektor értékláncának minden elemét felölelik. Több mint 19 ezer szakértő munkatárs dolgozik az energiatermelés, a tárolás, a kereskedelem, az elosztás, a szolgáltatás, a tervezés, az építés, a szállítás, az adatátvitel és a startup-inkubáció területén is. Az MVM Csoport hazánkban több mint 8 millió, míg nemzetközi szinten további 1,6 millió ügyfél részére szavatolja a zavartalan földgáz- és villamosenergia-ellátást, továbbá az MVM Next több mint 55 ezer üzleti ügyfél szabadpiaci villamosenergia- és földgáz-kiskereskedője is. Az ügyfelek átvételét követően az MVM Next egyedüliként biztosítja az energiaszolgáltatást az ország teljes lakosságának.

      A nemzeti tulajdonban lévő társaság rendelkezik a szükséges villamosenergia-forrásokkal, széles körű egyetemes szolgáltatói tapasztalata alapján megfelelő színvonalon biztosítja az energiaellátást ügyfelei számára. Az MVM Nextről további információkat a vállalat weboldalán olvashat.

      https://www.mvmnext.hu

  •  

    A szolgáltatóváltozásról

    •   Mikortól lett a szolgáltatóm az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.?
      2024. július 1-jétől az Ön egyetemes szolgáltatója az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. 

      Az E.ON Áramszolgáltató Kft. 2022. április 14-én az MVM Csoport tulajdonába került, azonban a tranzakció zárását követően még a megszokott névvel és arculattal működött tovább a társaság. Az ügyfélkiszolgálás egységesítése érdekében az E.ON Áramszolgáltató Kft. 2024. június 30. nappal beolvad az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-be, ami Önre nézve azt jelenti, hogy a társasággal fennálló villamosenergia-vásárlási szerződése 2024. július 1-jétől jogfolytonos módon már az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-vel áll fenn, ennek kapcsán tájékoztattuk a szolgáltatóváltozás részleteiről. A folyamatos villamosenergia-ellátás továbbra is zavartalanul biztosított. 
       
    •   A szolgáltatóváltozás miatt változott az áram ára?

      A villamos energia ára nem változik, szerződésével további teendője nincs. 

    •   Van teendőm a szolgáltatóváltozással kapcsolatban? Változik a szerződésem?

      Az E.ON Áramszolgáltató Kft.-vel korábban megkötött egyetemes szolgáltatói szerződés nem változik, ezzel kapcsolatban Önnek semmilyen teendője nincs. Új szerződés kiküldése, aláírása nem szükséges, az Ön szerződéses adatai átkerülnek az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-hez. A szolgáltatóváltozást követően az MVM Next Energiakereskedelemi Zrt. üzletszabályzatát alkalmazzuk, amely az mvmnext.hu/aram/uzletszabalyzat oldalon érhető el.

 

0001.01.01