Az MVM Csoport társaságai előkelő helyezést értek el az ügyfél-elégedettségi felmérésben

2021.06.11

Kiválóan szerepeltek az MVM Csoport földgázszolgáltató és földgázhálózati társaságai A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal legutóbbi, a 2020-as évet vizsgáló felhasználói elégedettségi felmérésén. A hálózati elosztó társaságok közül az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. a lakossági ügyfelek körében első helyezést, az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. pedig második helyezést ért el az összelégedettség tekintetében, és a szolgáltatói oldalról ugyancsak kiválóan szerepelt az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.

„Nagyon büszkék vagyunk az MVM Csoport társaságainak fogyasztói elégedettségi felmérésen elért eredményére, azonban ahogy az elmúlt időszak is megmutatta, mindig lesznek új kihívások, új helyzetek, ezért mindig lesz mód arra, hogy még jobbá váljunk és továbbra is ügyfeleink elvárásainak megfelelően végezzük a földgázszolgáltatási és -elosztási tevékenységeinket” – mondta Kóbor György, az MVM elnök-vezérigazgatója.

A felmérés módszertana a korábbi évekhez képest változott, az új típusú felmérési módszerrel a 2020-as volt az első vizsgált év. A felhasználói elégedettségi felmérés most három, egymástól jól elkülöníthető módszerű, időpontú és célú felmérésből áll: az alapfelmérésből, a kiegészítő felmérésből, valamint az azonnali felmérésből.

A kiegészítő felmérés eredményeképpen megállapítást nyert, hogy az ügyfelek összességében az MVM Next személyes ügyfélszolgálatát tartják leginkább megfelelőnek. Itt a maximum 10-es értékből 9,3-as átlaggal zárt a társaság. A felmérés ezen része kiterjedt a személyes ügyfélszolgálatok megközelíthetőségére, komfortjára, a várakozási időre, emellett az ügyfelek értékelték az ügyintézés gyorsaságát, szakszerűségét és eredményességét is. Az MVM Next másik kiemelkedő területére az azonnali felmérés világított rá, melynek során a telefonos ügyfélszolgálat kapta a legjobb értékelést. Az ügyintézés gyorsaságát tekintve a szolgáltató az engedélyesek közül a legkiemelkedőbben, 9,6-os átlaggal zárt.  

Az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. összességében első helyen végzett a felmérésen. A földgázhálózati társaság ügyfelei vannak megelégedve leginkább a földgázellátás folyamatosságával, az ügyfélbarát működéssel, a leolvasó munkatárs munkájával, valamint a gázmérő pontosságával. Az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. az összelégedettség tekintetében a második helyezést érte el. Az elosztótársaság ügyfelei leginkább az előre tervezett földgázellátási szünetről szóló tájékoztatás megfelelőségével, valamint a földgázelosztótól kapott, gázkészülékkel kapcsolatos karbantartási felelősségre vonatkozó tájékoztatással vannak megelégedve.

A felmérés alapján az ügyfélszolgálati tevékenységet az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. és az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. ügyfelei tartják a leginkább megfelelőnek. Ügyfelei elégedettsége kiemelten fontos, így az MVM földgázszolgáltató és földgázhálózati társaságai továbbra is mindent megtesznek az elért eredmények megőrzéséért, és szolgáltatásuk fejlesztéséért.