Hétfőtől újra teljes körű ügyintézéssel áll ügyfelei rendelkezésére az MVM
2024.07.12
Kéthetes intenzív migrációs időszakot követően lezárult a hazai energetikai szektorban eddig példa nélküli informatikai átállás, ezzel 2024. július 15-én, hétfő reggel 8 órától minden ügyfél számára megnyílik a teljes körű ügyintézés lehetősége. Ezúton is köszönjük ügyfeleink türelmét és megértését.
Az E.ON-tól érkezett közel 2,5 millió ügyfél egyetemes villamosenergia-szolgáltatási szerződése változatlan tartalommal érvényben marad. Ugyanakkor az ügyintézéshez a jövőben új felhasználói azonosító használata szükséges. Ezek az azonosítók már szerepelnek majd az MVM első, 2024. július végén kibocsátott számláin, illetve az MVM telefonos ügyfélszolgálatának főmenü 4-es pontjában is lekérdezhetők, a korábbi E.ON-számlákon szereplő azonosítók megadásával.
2024. július 15-étől újra teljeskörűen használható az MVM online ügyfélszolgálata és a számos új fejlesztést tartalmazó MVM Next nevű mobilapplikációja is, a legújabb funkciók eléréséhez az app frissítése szükséges. Ezzel ügyfeleink országszerte egy helyen intézhetik energiaügyeiket. Azon ügyfelek számára, akik földgázfelhasználóként már regisztráltak az online ügyfélszolgálatra vagy applikációba, automatikusan megjelenik az áramos felhasználási helyük is, amennyiben személyes adataik azonosak áram- és gázszerződéseiken. A regisztrációval még nem rendelkező ügyfelek néhány kattintással, egyszerűen tudnak regisztrálni a korábbi E.ON-os számlájukon szereplő adatokkal.
Az E.ON-tól érkezett ügyfelek részére a személyes ügyintézés lehetősége jelentősen kibővült, hiszen az MVM országszerte több mint 200 helyen elérhető személyes ügyfélszolgálati pontjain, így egy helyen lehet elintézni az egyetemes áram- és akár a földgázszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyeket. A korábbi E.ON ügyfélszolgálati irodák helyett, azonban az MVM Next túlnyomó többségben új helyszíneken biztosítja a személyes ügyintézést.
Felhívjuk előre fizetős mérővel rendelkező ügyfeleink figyelmét, hogy 2024. július 15. reggel 8 órától a mérők töltése normál üzletmenet szerint történik, ugyanakkor az E.ON-tól érkezett ügyfeleknek új kártyát szükséges igényelniük a megszokott töltőpontokon: a térítésmentesen kapott kártyával akár már online is tölthetik mérőjüket. Az Elmű-Émász-tól korábban érkezett ügyfelek – akiknek néhány hónapja villanykapcsoló ábra szerepel a számláján – az eddig megszokott pontokhoz képest új helyszíneken is tölthetik mérőjüket. A vármegyénkénti és országos feltöltő pontok listáját ügyfeleink az mvmnext.hu/aram/Elorefizetos oldalon érhetik el.
Azon előre fizetős mérővel rendelkező ügyfelek részére, akik az informatikai átállás időszaka alatt feltöltőkódot igényeltek, az MVM utólagosan, egyben állítja ki a feltöltés ellenértékét tartalmazó számlát.
Felhívjuk Smart EFM mérővel rendelkező ügyfeleink figyelmét, hogy 2024 július 17-én 8:00-ig gondoskodjanak az átállás időszaka alatt térítés nélkül elfogyasztott mennyiség visszatöltéséről, és vásárolják meg a következő időszakra szükséges mennyiséget is. Amennyiben ez nem történik meg, a mérő automatikusan lekapcsolhat.
Az MVM Next júliusi áramszámlája az átállási időszak miatt egyes ügyfeleink esetében a megszokott időpontnál később érkezhet, így ezen számlák fizetési határideje is eltérhet a korábbiaktól. Augusztustól már az új rendszeren beállított feltételek szerint készülnek a számlák, amelyek fizetési határideje néhány nappal eltérhet a korábbiakban megszokottaktól.
2024. július 1-jétől az alábbi elérhetőségeken fordulhat áramügyekben az MVM Nexthez:
E-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu
Online ügyfélszolgálat: mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat
Mobilapplikáció: MVM Next
Web: mvmnext.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 20 474 9999, +36 30 474 9999, +36 70 474 9999, +36 1 474 9999
Mérőállás bejelentése: +36 20 888 1260, +36 30 818 1260, +36 70 801 1260,
vezetékes telefonszámról hívható: +36 80 424 526
Levelezési cím: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.,
1439 Budapest, Pf. 700
Ügyfélszolgálati irodák: mvmnext.hu/Navigator