Átírás, költözés
0001.01.01
A felhasználóváltozást, például költözés, öröklés vagy bérbeadás esetén, kérjük, 15 napon belül jelezze felénk és kezdeményezzen átírást. Az alábbiakban megtalálja az átírás lépéseit és az ehhez szükséges dokumentumokat.
1. Első lépés
Az átírást kiköltözőként és beköltözőként egyaránt kezdeményezheti.
Töltse ki az oldal alján található, az átíráshoz szükséges nyomtatványokat – legalább kettőt, de esetenként hármat vagy négyet! Aláírást követően szkennelje be, vagy fényképezze le őket a mobiljával, majd küldje el az ugyfelszolgalat@mvm.hu e-mail-címre, vagy postán az 1439 Budapest, Pf. 700-as címre.
Ezen kívül videós ügyfélszolgálatunkon és személyesen is kezdeményezheti az átírást.
Milyen dokumentumok szükségesek az átíráshoz?
2. Második lépés
A dokumentumok beérkezését követően megtörténik az átírás. Az egyetemes szolgáltatási szerződés a felhasználói jognyilatkozat hatályosulásával létrejön. A szerződés létrejöttét a szolgáltató által aláírt szerződés 1 példányának megküldésével igazoljuk vissza a felhasználó felé, melyet nem kell aláírnia és visszaküldenie. Ha az átíráshoz szükséges nyomtatványokat ügyfélszolgálati irodáinkban személyesen adják le, az átírás helyben megtörténik, és ha jelen van az új ügyfél, a szerződést személyesen megkapja.
Hasznos információk az átíráshoz
- Az átadáskor rögzített mérőállásról egy végelszámoló számla készül, melynek összege a kiköltöző ügyfelet terheli.