Tudnivalók a pénzügyi közvetítőn keresztüli befizetésekről és visszafizetésekről

0001.01.01

Pénzügyi szolgáltatón keresztüli befizetések beazonosítása

Pénzügyi szolgáltatón keresztüli (pl. Barion, Revolut stb.) egyedi átutalás esetén a pénzügyi szolgáltató úgynevezett transzferszámlát használ, amelynek ugyanaz a bankszámlaszáma minden ügyfél minden egyedi utalása esetén. Így a befizetéseket csak abban az esetben tudjuk hozzákötni az egyes ügyfelekhez, amennyiben a közlemény rovatba pontosan az MVM által kért földgázbefizetési, illetve árambefizetési azonosítók kerültek.

 

Pénzügyi szolgáltatón keresztül érkezett befizetést követő visszafizetés kezelése

Ha Ön igényt tart arra, hogy az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-nél keletkezett túlfizetését visszautaljuk, lehetőleg ne pénzügyi szolgáltatóhoz tartozó bankszámlát adjon meg a visszautaláshoz, illetve ne ilyenről fizessen. A visszafizetés ugyanis a pénzügyi szolgáltató transzferszámlájára érkezik, és automatikusan nem kerül vissza az Ön saját bankszámlájára.

A pénzügyi szolgáltatónál vezetett bankszámlára történő visszautalás minden esetben egyedi ügyintézést igényel ügyfélszolgálatunkon

Az ügyintézés lépései:

  1. Önnek a pénzügyi szolgáltatótól be kell szereznie azt az azonosítót, amelyet fel kell tüntetnünk a visszautaláson, hogy az eljusson Önhöz, ne maradjon gazdátlanul a transzferszámlán.
  2. El kell juttatnia számunkra ezt az azonosítót minden egyes visszafizetési kérelem alkalmával újra és újra.
  3. A visszautaláson egyedi, manuális ügyintézéssel feltüntetjük a megkapott azonosítót.

A megadott lépések nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy az Ön pénzügyi szolgáltatója a visszafizetést az Ön egyedi számláján jóváírja.