Átírás, költözés

A felhasználóváltozást (például költözés, öröklés vagy bérbeadás esetén) kérjük, 15 napon belül jelezze nekünk, és kezdeményezzen átírást. Az alábbiakban megtalálja az átírás lépéseit és az ehhez szükséges dokumentumokat.

1. lépés

Az átírást kiköltözőként és beköltözőként egyaránt kezdeményezheti.

Töltse ki az átíráshoz szükséges két vagy három nyomtatványt, amelyeket a „Milyen dokumentumok szükségesek az átíráshoz?” bekezdésben talál. 

Aláírást követően szkennelje be, vagy fényképezze le őket mobiljával, majd küldje el az ugyfelszolgalat@mvm.hu e-mail-címre. Az aláírt nyomtatványokat beküldheti postán az 1439 Budapest, Pf. 700-as címre is.

Ezenkívül videós ügyfélszolgálatunkon és személyesen is kezdeményezheti az átírást.

Jó tudni: az átírást kényelmesen és díjmentesen intézheti online, a https://e-bejelento.gov.hu, illetve a https://magyarorszag.hu oldalon keresztül is.

2. lépés 

A dokumentumok beérkezését követően elvégezzük rendszereinkben az átírást. A szerződés létrejöttét a szerződés 1 aláírt példányának megküldésével igazoljuk vissza, amely már az Ön példánya, így nem kell aláírnia és visszaküldenie.