A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.

Pénzügyi közvetítőn keresztüli befizetések és visszafizetések

Pénzügyi szolgáltatón keresztüli befizetések beazonosítása

Pénzügyi szolgáltatón keresztüli (pl. Barion, Revolut stb.) egyedi átutalás esetén a pénzügyi szolgáltató úgynevezett transzferszámlát használ, amelynek ugyanaz a bankszámlaszáma minden ügyfél minden egyedi utalása esetén. Így a befizetéseket csak abban az esetben tudjuk hozzákötni az egyes ügyfelekhez, amennyiben a közlemény rovatba pontosan az MVM Next által kért árambefizetési azonosítók kerültek.

Pénzügyi szolgáltatón keresztül érkezett befizetést követő visszafizetés kezelése

Ha Ön igényt tart arra, hogy az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-nél keletkezett túlfizetését visszautaljuk, lehetőleg ne pénzügyi szolgáltatóhoz tartozó bankszámlát adjon meg a visszautaláshoz, illetve ne ilyenről fizessen. A visszafizetés ugyanis a pénzügyi szolgáltató transzferszámlájára érkezik, és automatikusan nem kerül vissza az Ön saját bankszámlájára.

A pénzügyi szolgáltatónál vezetett bankszámlára történő visszautalás minden esetben egyedi ügyintézést igényel ügyfélszolgálatunkon

Az ügyintézés lépései:

  1. Önnek a pénzügyi szolgáltatótól be kell szereznie azt az azonosítót, amelyet fel kell tüntetnünk a visszautaláson, hogy az eljusson Önhöz, ne maradjon gazdátlanul a transzferszámlán.
  2. El kell juttatnia számunkra ezt az azonosítót minden egyes visszafizetési kérelem alkalmával újra és újra.
  3. A visszautaláson egyedi, manuális ügyintézéssel feltüntetjük a megkapott azonosítót.

A megadott lépések nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy az Ön pénzügyi szolgáltatója a visszafizetést az Ön egyedi számláján jóváírja.