A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.

Szerződésfelmondás

Fogyasztóváltozás miatti szerződésfelmondás

Az ügyfél személyében bekövetkezett változást a változástól számított 15 napon belül mind a régi, mind az új ügyfél köteles bejelenteni a Szolgáltató felé.

Felhasználóváltozás esetén a szerződésfelmondáshoz szükséges a mindkét fél által aláírt Átadás-átvételi jegyzőkönyv, amely tartalmazza a fogyasztásmérő gyári számát, az átadás-átvételkori dátumot és mérőállást, az átadó és az átvevő adataival és hiteles aláírásával.  

Szerződésfelmondás

Amennyiben a felhasználási helyről elköltözött (például bérlőként)  és nem kívánja tovább igénybe venni a villamosenergia-szolgáltatást, akkor szerződését írásban felmondhatja. A bejelentésnek tartalmaznia kell a felhasználási hely adatait, az ügyfél adatait és a végszámla kiküldése érdekében az új címét, valamint az esetleges túlfizetés visszafizetéséhez a bankszámlaszámát is megadhatja. 
A szerződésfelmondást az erre szolgáló nyomtatvány kitöltésével és megküldésével is megteheti. 

Mérőóra-leszereléssel járó szerződésfelmondás

Amennyiben szeretné a mérőórát leszereltetni, vagyis a felhasználási hely megszüntetését kéri, akkor kérelmét az MVM Next ügyfélszolgálatának adhatja le.


  • Igényét Szerződésfelmondás nyomtatvány kitöltésével tudja benyújtani 
  • A mérőóra leszerelése harmadik fél érdekét nem sértheti, ezt a nyilatkozat aláírásával tudja kijelenteni.
  • Bontásra kerülő ingatlanok esetén a bontási engedély másolatának benyújtása is szükséges.

Ha a szerződésfelmondást követően ismét szeretne villamos energiát vételezni, akkor új villamosenergia-vásárlási szerződést kell kötnie.

Kereskedőváltás miatti szerződésfelmondás feltételei és szabályai az alábbi linken található.