Intézze ügyeit kibővült online ügyfélszolgálatunkon!
Lakossági vagy nem lakossági felhasználó? Mindkettő!
Földgáz vagy áram? Mindkettő!
Az ügyfél személyében bekövetkezett változást a változástól számított 15 napon belül mind a régi, mind az új ügyfél köteles bejelenteni a Szolgáltató felé.
Felhasználóváltozás esetén a szerződésfelmondáshoz szükséges a mindkét fél által aláírt Átadás-átvételi jegyzőkönyv, amely tartalmazza a fogyasztásmérő gyári számát, az átadás-átvételkori dátumot és mérőállást, az átadó és az átvevő adataival és hiteles aláírásával.
Amennyiben a felhasználási helyről elköltözött (például bérlőként) és nem kívánja tovább igénybe venni a villamosenergia-szolgáltatást, akkor szerződését írásban felmondhatja. A bejelentésnek tartalmaznia kell a felhasználási hely adatait, az ügyfél adatait és a végszámla kiküldése érdekében az új címét, valamint az esetleges túlfizetés visszafizetéséhez a bankszámlaszámát is megadhatja.
A szerződésfelmondást az erre szolgáló nyomtatvány kitöltésével és megküldésével is megteheti.
Amennyiben szeretné a mérőórát leszereltetni, vagyis a felhasználási hely megszüntetését kéri, akkor kérelmét az MVM Next ügyfélszolgálatának adhatja le.
Ha a szerződésfelmondást követően ismét szeretne villamos energiát vételezni, akkor új villamosenergia-vásárlási szerződést kell kötnie.
Kereskedőváltás miatti szerződésfelmondás feltételei és szabályai az alábbi linken található.