Intézze ügyeit kibővült online ügyfélszolgálatunkon!
Lakossági vagy nem lakossági felhasználó? Mindkettő!
Földgáz vagy áram? Mindkettő!
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. elkötelezett arra, hogy felhasználói részére a szolgáltatásokat a szerződésben és jogszabályban elvárt színvonalon nyújtsa. Társaságunk már több mint 10 éve működteti a Garantált Szolgáltatások rendszerét, melyben egyes szolgáltatások határidőben történő elvégzésére kötelezettséget vállalunk úgy, hogy nem teljesítés esetén kötbért fizetünk a felhasználók részére.
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., mint egyetemes szolgáltató Garantált Szolgáltatási rendszere:
A felhasználótól érkezett villamosenergia-igénybejelentést legkésőbb a beérkezést követő második munkanapon továbbítjuk az elosztói engedélyeshez.
A villamosenergia-ellátással kapcsolatos dokumentált megkeresés esetén a beérkezéstől számított 15 napon belül választ adunk. (A válaszadás meghosszabbodhat, ha elosztói közreműködés is kell.)
A számlakifogás jogosságának megállapítását követően 8 napon belül – a felhasználó fizetési módjának megfelelően – a túlfizetést visszatérítjük.
A felhalmozott tartozás hiánytalan és hitelt érdemlő rendezését követően – hatályos szerződés megléte esetén – a tudomásszerzéstől számított 24 órán belül kezdeményezzük az elosztónál a visszakapcsolást.
Nem jogszerű kikapcsolás esetén kötbért fizetünk.
A kötbér kifizetése automatikusan – fogyasztói igénybejelentés nélkül – történik meg.
A kötbér összege 5 000 Ft lakossági felhasználó esetén, és 10 000 Ft nem lakossági felhasználó esetén.
A Garantált Szolgáltatások részletes feltételeit az egyetemes szolgáltatói üzletszabályzat tartalmazza, mely megtekinthető ügyfélszolgálati irodáinkban és honlapunkon a alsó menüsor Üzletszabályzat feliratára kattintás után az aktuális üzletszabályzatot kiválasztva.