Intézze ügyeit kibővült online ügyfélszolgálatunkon!
Lakossági vagy nem lakossági felhasználó? Mindkettő!
Földgáz vagy áram? Mindkettő!
Március 21. és 23. között az MVM tervezett, szerteágazó karbantartást végez informatikai rendszerein a jobb ügyfélélmény és az ügyfélkiszolgálási rendszer egyszerűsítése érdekében. A hétvégén a társaság weboldalai, online ügyfélszolgálata és mobilapplikációja időszakosan nem lesznek elérhetők, továbbá az e-ügyintézés és az EFM-töltési lehetőség is szünetelni fog ebben az időszakban.
Az MVM kiemelt céljai között szerepel az ügyfélkapcsolatok megerősítése, ezért folyamatosan egyszerűsíti ügyfélkiszolgálási rendszerét, valamint fejleszti online felületét és mobilalkalmazását, hogy a legtöbb ügy kényelmesen, gyorsan, bárhonnan elintézhető legyen.
Ennek érdekében hétvégén jelentős karbantartást végez valamennyi online felületén, így az MVM kéri ügyfeleit, hogy tervezhető ügyeiket péntek 22 óra előtt, illetve vasárnap 18 óra után intézzék a gördülékeny ügyintézés érdekében. Továbbá a társaság felhívja az előre fizetős mérővel rendelkezők figyelmét, hogy időben gondoskodjanak mérőjük feltöltéséről, hogy az áram- és gázszolgáltatás folyamatosan biztosított legyen számukra.
A karbantartás időszaka:
2025. március 21 – 23.
Azon áramügyfeleinknek, akiknek a számlájukon konnektor ábrája szerepel, március 21-én (péntek) 22 óra és 22-én (szombat) hajnali 2 óra között telefonon nem lehetséges a villanyóra-állás diktálása, továbbá az MVM Next applikációban ebben az időszakban nem üzemel az online ügyintézés lehetősége.
Március 23-án (vasárnap) 6 és 18 óra között nem lehetséges az ügyintézés az online ügyfélszolgálatunkon (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat), sem az MVM Next mobilapplikációban, nem elérhető az e-ügyintézés, továbbá a villanyórák telefonos diktálása és az előre fizetős mérők töltése sem lehetséges.
Azon áramügyfeleinknek, akiknek a számlájukon villanykapcsoló ábrája szerepel, március 23-án (vasárnap) 10 óra és 18 óra között nem elérhető az online ügyintézési felület (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat), az MVM Next mobilapplikáció, a Navigátor alkalmazás és a Gyakori kérdések weboldalunk; továbbá nem lehetséges az előre fizetős villanyórák feltöltése, sem a feltöltőpontokon, sem online.
Köszönjük ügyfeleink megértését és türelmét!