Intézze ügyeit kibővült online ügyfélszolgálatunkon!
Lakossági vagy nem lakossági felhasználó? Mindkettő!
Földgáz vagy áram? Mindkettő!
Bár léteznek már olyan vállalkozások, akik arra szakosodtak, hogy segítsenek a közüzemi szolgáltatói szerződések átírásában, azonban ezek a szolgáltatások nem ingyenesek, átírásonként több ezer forint hagyhatja el a pénztárcánkat, ha őket választjuk.
Az átírás elvégezhető ingyenesen is, amelyre az MVM Next számos lehetőséget kínál.
Először nézzük a teendőket!
A felhasználóváltozást – például költözés, öröklés vagy bérbeadás esetén – 15 napon belül jelezni kell társaságunk felé és kezdeményezni kell az átírást. Az átírás kiköltözőként és beköltözőként egyaránt kezdeményezhető, a szerződés a vevővel nem automatikus.
Ha megtörtént az óraállások rögzítése a birtokba adási jegyzőkönyvben, akkor az alábbi, elektronikusan is kitölthető nyomtatványok kitöltésével kezdeményezhető az átírás:
+1 nyomtatvány a fentiek mellett, amennyiben ez szükséges:
Az ingatlanhasználat jogcímét igazoló dokumentumokat (pl. tulajdoni lap, hozzájáruló nyilatkozat szerződéskötéshez) szükség esetén bekérhetjük ügyfelünktől.
A kitöltött nyomtatványok – akár elektronikus – aláírása után az átírás indítása számos ügyfélszolgálati csatornánkon kezdeményezhető:
A dokumentumok beérkezését követően elvégezzük rendszereinkben az átírást. A szerződés létrejöttét a szerződés 1 aláírt példányának megküldésével igazoljuk vissza, amely már az ügyfél példánya.
Hasznos információk átíráshoz
További információk – például, hogy mi a teendőjük nem lakossági ügyfeleinknek, vagy elhalálozás esetén – és a kitöltendő dokumentumok megtalálhatók weboldalunkon,